VRAAG EN ANTWOORD (FAQ)


Op deze pagina vindt u de vragen en antwoorden in relatie tot de horloges en sieraden, die wij verkopen. Indien uw vraag en antwoord niet op deze lijst staat, stuur hem dan naar ons via de contact pagina, zodat we de vraag kunnen beantwoorden en deze sectie kunnen updaten.

 

 
BESTELLEN
  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
  • Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
  • Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
 
BETALEN
  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  • Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd? ◦ Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging?
  • Hoe werkt betalen middels overschrijving?

 

BEZORGEN
  • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  • Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
  • Hoe zie ik of een product op voorraad is?
  • Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
  • Wie levert mijn bestelling?
  • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
  • Kan ik een bezorgafspraak maken?

 

RETOURNEREN
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
  • Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
  • Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
  • Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?